Първоначално публикувано от търтей
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алтернаторен проблем може би...
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЛесно ти е на тебе.....аз като ми светне лампичка и изпадам в потрес, да не говорим ако видя капчица флуид на земята......
Провери дали зарежда правилно - на празен ход без товар, на празен ход със всички консуматори, които се сетиш и при високи обороти със и без консуматори трябва да дава практически едно и също напрежение. Някъде 14,1-14,3 волта.
Не я пробвай с откачен акумулатор, щото ще запалиш нещо.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеНе бе, поведението на тоя лампа е нормално. В алтернатора няма магнити. Има индукционна намотка, на която й трябва време. Е теоретично на чисто нов алтернатор времето е малко, но твоят не е нов. А и щом гасне всичко е наред.
---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:23 ----------
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЛесно ти е на тебе.....аз като ми светне лампичка и изпадам в потрес, да не говорим ако видя капчица флуид на земята......
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеЧе няма магнити - няма. Но това "има индукционна намотка, на която и трябва време" нещо не ми е ясно. Би ли го развил по-подробно?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Извинявам се че се намесвам,но 12,59 V e твърде малко напрежение на заряд.Напрежението при заряд трябва да е около 14 V.Конкретно на моята алфа 166 2,4 JTD е 13,8V.Имах навремето една Ланчия Дедра,доста време се мъчих да изолирам причината поради която нпрежението при заряд беше 12,6V.Най на края алтернатора едва не се запали по време на движение.В същност доста здраво подпуши.Смених го и работата се оправи.Та проблем наистина си имаш.Може да е някой диод,реле, заяла или износена четка или пък менте такава ако са сменяни.Сега си спомням че индикацията беше че след запалване на двигателя, лампичката оставаше да свети съвсем слабо.При сегашната ми кола наблюдавам че алтернатора сработва известно време след запалването на колата.Да кажем че при запалване лампичката гасне веднага но натоварване се наблюдава след 1-2 минути.
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеНе
Ако искаш аз да ти обясна
---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 09:56 ----------
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ ша си свиркам, тъкмо научих готини мелодиики......
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение12.59 е като дам на контакт преди да запаля.....Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеАкумулаторът ти е добре.Проблемът ще се реши със смяна на четки и почистване на колекторните пръстени.Ако са надрани обаче,няма да има особен ефект,докато не се изглади повърхността им,защото и новите четки няма да контактуват добре.
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение12.59 е като дам на контакт преди да запаля.....
Comment
-
Имаме решение на проблема......
Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИмаме решение на проблема......
Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИмаме решение на проблема......
Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ метнах го в багажника, опънах дебели кабели напред, масите ми отделно са хванати на 4 места по купето, плюс това проблема го имаше и когато акумулатора беше за малко отпред......двойката не го прави това, карана е със същия акумулатор, и при нея стои в багажника......шибана работа.......
В смисъл - дължина на кабели и дебелина? От къде минават? Къде си хванал масата? Правил ли си някаква "тава" и тръба за изтичане на евентуален разлив?
Comment
Comment